Berfin

Berfin
@Berfinnmnm
Yarının henüz hiçbir hatanın yapılmadığı yeni birgün olması fikri güzel değil mi ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her kaçırılan fırsat, bazen Allah’ın korumasıdır.
Sessiz görünen insanlar, aslında herkesle her şeyin konuşulmaması gerektiğini öğrenmiş, olgunlaşmış karakterlerdir. Güvenli ve asla yargılanmayacaklarını hissettikleri bağlarda konuşkandırlar.
Kiminin hayali üniversite kazanmak Kiminin lise kiminin atanmak kiminin onunla kavuşmak kimi hava gitmek kimi sevilmek istiyor vb şunu fark ettim şuan sahip olduklarım yaşadıklarım kimin hayali ne olursa olsun her halimize şükretmemiz gerekiyor burdan bunu çıkardım binlerce kez halimize şükürler olsun . Umarım herkes hayalinden daha güzel bir hayat yaşar
"Her insanın yaşadığı en az iki hayatı vardır; biri bildiğimiz vitrinlik, diğeri bilmediğimiz derinlik."