Anlaşılmamak,kalabalıklar içinde sessizce kaybolmaktır.
Anlatacak çok şeyin varken kelimelerin boğazında düğümlenmesi,
“İyiyim” demenin en büyük yalanın olmasıdır.
İnsan bazen sadece dinlenmek ister,
çözüm arayan gözler değil,
yargılayan cümleler değil
Sadece anlaşılmak.
En çok da iyi niyetin yanlış anlaşılması yakar insanın içini
Kalbini açtıkça yaralanırsın,
sustukça daha çok eksilirsin.
Anlatamadıkların büyür,
anlaşılamadıkların yük olur omuzlarına.
Ve bir yerden sonra şunu öğrenirsin
Herkes duyar ama az kişi hisseder
Herkes bakar ama az kişi görür
İşte bu yüzden en ağır yalnızlık
anlaşılmadığını hissettiğin yerde başlar.