Berfin

Berfin
@Berfinnmnm
Anlaşılmamak,kalabalıklar içinde sessizce kaybolmaktır. Anlatacak çok şeyin varken kelimelerin boğazında düğümlenmesi, “İyiyim” demenin en büyük yalanın olmasıdır. İnsan bazen sadece dinlenmek ister, çözüm arayan gözler değil, yargılayan cümleler değil Sadece anlaşılmak. En çok da iyi niyetin yanlış anlaşılması yakar insanın içini Kalbini açtıkça yaralanırsın, sustukça daha çok eksilirsin. Anlatamadıkların büyür, anlaşılamadıkların yük olur omuzlarına. Ve bir yerden sonra şunu öğrenirsin Herkes duyar ama az kişi hisseder Herkes bakar ama az kişi görür İşte bu yüzden en ağır yalnızlık anlaşılmadığını hissettiğin yerde başlar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne eksik ne fazla
Kime sorsan "önemli olan insanın iç güzelliği..” der. Ama insanoğlu, dışını beğenmediği birinin içini merak etmez.
Bazen öyle anlar olur ki hiç bir şeyin anlamı kalmaz.
Karma geç kaldı. Zamanı geldiğinde herkes başkasına yaşattıklarını bizzat yaşayacak. Ne eksik, ne fazla.
Kemal Sayar der ki;
Kimi insanlar vardır, size sadece var olmanızla bile sıra dışı bir şey yapıyor olduğunuz hissini verirler. Adeta içinizdeki güzelliği çekip çıkarır ve yüzünüze tutarlar. Onlar bu çağın soyluları, çiçek dirilticileridir. Olur da elinizi tutarlarsa bırakmayın.