Berfin

Berfin
@Berfinnmnm
Sessizlik nasıl bu kadar gürültülü olabilirdi?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zamanı hatırlatan her şeyden nefret ediyorum. Önce beklemekten. Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan. İkisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın.
İyi uykular 1kk
Küslük bilmem, kin bilmem ama kırıldığım dağa da kırk yıl oduna gitmem..
İnsanın durulduğu zamanlar da olur, yorulduğu zamanlar da. Ama ömrü tüketen kırıldığı zamanlardır..
Sanmak İnsanı Felakete Sürükler Konu Ne Olursa Olsun…