-Güzel bir his, değil mi?
-Hiçbir şeyin önemi yoksa, hayatı boşa geçirdiğin için duyduğun acı ve suçluluk duygusu da yok olup gidiyor.
(Daniel Kwan, Daniel Scheinert)
"Sonbaharda ölmek iyi şey," dedi. "İlkbaharda ölüp yağmurları görmemek, ekinlerin nasıl olacağını bilmemek güzel değil. Fakat sonbaharda her şey zaten bitmiş oluyor."