“Farklı olmayı istemek, bir hastalık mı?"
“Evet, kendinizi herkes gibi olmaya zorlarsanız, öyle. Nevrozlara, psikozlara, paranoyaya yol açar. Doğayı çarpıtmaktır bu, Tanrı’nın yasalarına karşı gelmektir; dünyanın bütün dağlarında, ormanlarında, bir tek yaprağı bile bir başkasının tıpkısı olarak yaratmamıştır Tanrı.
Gerçek acı yavas yavaş duyulan bir şeydir,yavaş yavaş gelir.Tıpkı bir verem hastalığındaki gibidir bu;hastanın belirtilerinin fark edilmesi için hastalığın kritik bir evreye girmesi gerekir.