Mesela, araba kullanırken otomatik olarak arabalarla ve yollarla ilgili daha önceki deneyimlerinize güvenirsiniz; duygularınızı size ilettiklerinin her unsuruna odaklanmanız gerekseydi, şaşkına döner ve büyük bir ihtimalle kaza yapardınız.
Hafıza, bizi nasıl oluşturdığuyla ilgili olması ve geçmişimizin geleceğimizi belirlemesine izin vermesi açısından beynin yaptığı bir şeydir. Hafıza büyük ölçüde bizi biz yapan unsurdur...
Olumlu bir tedavisel çaba gibi görünen şeyin o kadar boş olduğunu kabul etmek zordu. Ne olmuştu? Daha da önemlisi, onu değiştirmek için birlikte yaptığımız çalışmada ne olmamıştı?