Ama biliyor musunuz niçin ölülere karşı hep daha dürüst ve cömertizdir? Nedeni basittir!Onlara karşı bir yükümlülüğümüz yoktur.Özgür bırakır bizi onlar, zamanımızı rahatça kullanabiliriz,saygıyı boş zamanlarımızda kokteylle sevimli bir metres haline koyabilir.Bizi bir şeye yükümlü kılarlarsa ,belleğe yükümlü kılar onlar,bizimse belleğimiz zayıftır.!