Tamamıyla kontrolü yitirmiştim. Ruhum, beynim, kalbim ve bedenim birbirinden bağımsız hareket ediyordu. Hepsi ayrı yöne gitmek istiyordu sanki ve ben bu politik anlaşmazlığın ortasında kalıp bedel ödeyen masum bir sivildim.
Bir seçim yapmalıydım. Ya kendimle baş başa kalıp hesap verecektim ya da bu memnuniyet oyununu sürdürüp daha da gömülecektim bataklığa. düşündüm, tanrısını kumarda kaybeden bir adam için kendini hesaplaşmak ne kadar zor olabilirdi ki? Değerleri olmayan, insani duygularını çok seneler önce gömmüş bir adam için. katil bir adam için. Güzel olan şeyleri kaybetmeye mahkum bir o***** çocuğu için bütün bunlar ne kadar zor olabilir?