Kitaba bayildim, sürükleyici ve cok heyecanliydi. Özel hayatimdan dolayi tek seferde okuyamasamda 3 gün Asker Adasinda yasiyor gibiydim. Bir an katil ben bile olabilirdim. :) hikaye cok güzel ince ayrintisiyla tasarlanmisti. Bidahaki kitap siparisimde önce Aghata Christienin kitaplarini ekleyecegim sepete.
Okurken dikkatle ve saygiyla okudum, bu yüzden bitirmem uzun sürdü. Türkce ana dilim olmamasina ragmen cok anlasilir bir dili var. Bilgi dolu, Roman tadinda olan bu Kitabi cok not alarak ve cok gözyasi dökerek okudum. Hz Rabianin yasam tarzini, Hayata bakis acisini okurken imrenip kendime de pay cikartip kendi hayatimda uygulamayi deneyecegim kesinlikle. Yazara cok tesekkür ederim, sirada diger Kitaplari var. Iyiki okudum.