Berkay

Berkay
@Berkayeveski
24 Haziran 2005
2 okur puanı
Mart 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Xururuca!" "Ne var?" "Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam
"Hayatta istediği hemen hemen her şeye kavuştuktan sonra, varlığının hiçbir anlama gelmediği sonucuna varmıştı; çünkü her şey her gün aynıydı. Böylece ölmeye karar vermişti."
Sayfa 58·Kitabı okudu
İntihar
"Tanrı varsa bu dünyayı erkenden terk etmeyi seçen yaratıklara karşı cömert davranacaktır, hatta bizi burada vakit harcamaya zorladığı için özür bile dileyebilir."
Sayfa 22·Kitabı okudu