Birkaç cümleyle anlatıma sığmam.herşeyden biraz hiçbirşeyden çok...hiçlik dünyasindan bir insan yokluk dünyasından varliğim...az çok can bir iki nefes...
Hep başkasının günahını görüyor, kendininkini kulak ardı ediyorsun. Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı.
Tanrı da bana şöyle dedi: “Git kadının ruhunu al, sonra da şu üç kelamımı öğren: İnsanda ne var? İnsana ne verilmemiştir? İnsan neyle yaşar? Bunları öğrenince yine göğe döneceksin.”