orhan eroğlu

orhan eroğlu
@Berkerorhan
Birkaç cümleyle anlatıma sığmam.herşeyden biraz hiçbirşeyden çok...hiçlik dünyasindan bir insan yokluk dünyasından varliğim...az çok can bir iki nefes...
Hep başkasının günahını görüyor, kendininkini kulak ardı ediyorsun. Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı.
Sayfa 36·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kıvılcımı söndürmeyen ateşi zaptedemez.
Sayfa 30·Kitabı okudu
İnsanda ne olduğunu öğrenmiştim. Artık insana ne verilmediğini de biliyordum. İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti.
Tanrı’nın ilk kelamını hatırladım: “İnsanda ne var öğren?” İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Tanrı da bana şöyle dedi: “Git kadının ruhunu al, sonra da şu üç kelamımı öğren: İnsanda ne var? İnsana ne verilmemiştir? İnsan neyle yaşar? Bunları öğrenince yine göğe döneceksin.”
Sayfa 38·Kitabı okudu