Bern

"Eşyalarımız kafalarımızın içinden daha hızla çağdaşlaşıyor."
Reklam
Kadınların karşılaştıkları engellememeden yılan bir kadının "keşke erkek olsaydım "dediğini görürürüz de,bir erkeğin "keşke kadın olsaydım "dediğine hiç rastlayamayız.Bu davranışın temel nedeni de erkekliğin yüceltilmesi ve kadının aşağılanmasıdır.
"Dünyada iki tür insan vardır, yaşayanlar ve yaşayanları izleyip eleştirenler. Seyretmek ölümü,katılmak ise yaşamı simgeler."
"Ölümün olduğu bir dünyada hiçbir şey çok da ciddi değildir. "F.Kafka