"Sen ölünce kim ağlar?"diye soran yazar; hayatın andan ve o andan aldığımız tattan ibaret olduğunu belirtiyor.Bu doğrultuda zamanı kaliteli,doğru ve doyurucu kullanarak daha mutlu bi ömür vadediyor.Denenmeye değer önerilerin bulunduğu kitap okunabilecek nitelikteki kişisel gelişim kitaplarından biri.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bilge bir kişiliğe sahip olan ve yaşamımda yoğun etkisi bulunan babam, bir keresinde bana Sanskritçe “cenaze” kelimesinin harflerinin, kesinlikle “endişe” kelimesiyle benzeştiğini söylemişti.
“Şaşırdım” diye cevap verdim.
“Şaşırmamalısın, evlat,” dedi nazikçe. “Birisi ölüyü yakar, diğeriyse yaşamı.”