Kısacası ben şunu öğrenmek istiyorum:acaba yaşam küçücük bir alanda dönüp dolaşıp tükenmek mi,yoksa dünyanın başka yerlerinde görülmesi gereken başka yaşamlarda mı var?"
"Ama mutluluk aranmaz;ortaya çıkması gerekir. İnsanın,"mutlu olmak"için bir nedeni olmalıdır. Bu neden bulunduktan sonra mutluluk otomatik olarak gelir."
Yaşamda anlam bulmanın ikinci yolu,bir şey ,iyilik,doğruluk,güzellik gibi,yaşamak,doğayı ve kültürü yaşamak,son ve bir o kadar önemlisi de olanslca essizligiyle bir insanı yaşamaktır. "