Sonra da,hayatı boyunca kurmuş olduğu bütün hayalleri düşündü. Içlerinden sadece biri gerçek olmuştu.O da,gerçekleşmemesi gerektiği için hayal olarak kurulmuştu. Sadece hayalde kalacağı için kurmaya cesaret ettiği tek hayali gerçek olmuştu. Sonra başka bir şey düşündü:Kim seçiyor acaba,dedi içinden.Hangi hayalin gerçek olacağını?O hayali kuran mı,yoksa o hayali kurduran mı?
Insan doğar. On_on beş yıl sonra dünyanın nasıl bir tezgâh olduğunu ve doğumla ölüm arasına nasıl hapsedildigini fark eder Bu aslında bir histir,bilgi değil. Ve ilk tepkisini verir.Avazı çıktığı kadar bağırarak.