Ama sevinç ve.mutluluk insanı ne kadar da.güzel!kılıyor!Kalp aşkla nasıl da kaynıyor!İnsan bütün kalbini bir başka kalbe akıtmak istiyor,her şey neşeli olsun,her şey gülsün istiyor.Ve bu sevinç ne kadar da bulaşıcı!
Yürürken şarkı söylüyordum,çünkü mutlu olduğumda,ne bir arkadaşı ne iyi bir ahbabı ne de mutlu anında mutluluğunu paylaşacak bir.kimsesi olmayan her mutlu insan gibia,durmaksızın kendi kendime bir şeyler mırıldanırım.