Tek önemli vakit vardır;içinde bulunduğumuz an.O anen önemli vakittir,çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişi kiminle beraberseniz odur,zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez;ve en önemli iş iyilik yapmaktır,çünkü insanın bu dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur.
"Baksanıza biz neden öyle hep kardeş kardeşe olamıyoruz? Neden en iyi insan bile sanki hep bir başkasından bir şeyler gizliyor ve ona karşı susuyor? Doğrusu neden, eğer boş yere konuşmadığını biliyorsa,kalbinde ne varsa doğrudan söylemiyor? Herkes gerçekte olduğundan daha katı görünmeye çalışır,sanki herkes açıkça dışa vurursa duygularıyla alay edileceğinden korkmaktadır. "