Insanın en cok kalbi temiz olmalıdır..Tüm organlarımıza buyuran bir güç var onda.Anlatmaya,yorumlamaya gücümüzün yetmediği bir giz birikimi bu.Insanı kalbinden tutmadınız mı,görün,nasıl kayıp gidecek elinizden.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Insan, bütün temel hakikatlere ve erdemlere sahip bile olsa,kalbinin bunları tasdiki olmadan huzura ve mutluluğa erişemez.Çünkü bir insanın kendini gerçekleştirmesi ancak kalbi sayesinde mümkündür. "
Kalp,soğuğu sevmezmiş. Soğuk,kalpte spazma sebep olurmuş. Siz siz olun soğuk insandan,soğuk sözlerden,soğuk şakalardan velhasıl her türlü soğukluktan uzak durun.