Berol

Berol
Bir garip okur...
"İnsanlık kendini çok ciddiye alıyor. Dünyanın ilk günahı bu. Mağara adamları gülmeyi bilselerdi, tarih başka türlü gerçekleşirdi."
Sayfa 65·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Zamanımızda acıya duyulan merhamette hastalıklı bir şeyler var. Bir insan rebkleri, güzelliği, hayatın neşesini paylaşabilir; fakat söz konusu hayatın acıları olunca, bunlar ne kadar az paylaşılırsa o kadar iyi."
Sayfa 64·Kitabı okudu
"Kaba kuvvete mukavemet edebilirim; fakat kaba mantık katlanılmaz bir şeydir. Bir mantığın icrasında ise adaletsizlik mevcuttur. Çünkü o vurmak için aklı değil, aşağıyı hedef alır."
Sayfa 63·Kitabı okudu
"Her güzelliğin ardında, bir trajedi saklıydı. Yeryüzü en zahmetli çiçekleri açtırmak için sıkıntı ve meşakkat içinde var oluyordu."
Sayfa 58·Kitabı okudu
"Daima! Ne korkunç bir kelime."
Sayfa 40·Kitabı okudu