"Aşkı dinleyerek, okuyarak, gezerek bilemezsin. Aşkı ancak aşık olanlar bilebilir. O halde ben de aşık olmak istiyorum demek ise cesaret ister çünkü aşk insanı değiştirir, aşık olmak tanıdığın senin ölümü demektir."
Dün konuştuğumuz şey vardı ya James, herkesin farklıdır tanrısı diye...Her insan aklı ve sevgisi ne kadarsa o kadarını anlar. Bu yüzden herkesin tanrısı hem aynıdır hem farklı ... Çünkü herkes içinde kendi kapasitesi kadar tanrıyı taşıyabilir.