Küçüklükten beri bildiğim bir şey var: Hayat hepimizi, her birimizi kırıyor. Hiçbirimiz hasardan kaçamıyor.
Ama şu anda öğrendiğim bir şey daha var: İyileşebiliriz. Birbirimizi iyileştirebiliriz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ağlamayacağım. Ağlamamak benim cezam olacak. Duygularıma biraz olsun gem vuramazsam, hepsi ortalığa dökülecek ve bir daha asla kendimi toparlayamayacağım.
Başkalarıyla birlikteyken boğuluyorum, yanlarından ayrıldığımda eksik hissediyorum. Korkuyorum ve neden korktuğumu bile bilmiyorum, çünkü her şeyimi kaybettim...