“Kadınlar bazen sevdiği, “Kal," desin diye de giderler.
Ya da işler böyle giderse gidebileceğinin sinyalini vermek isterler. Bazen tüken-dim, demektir gitmek. Kalıcı olarak gitmek istemiyorum lütfen beni kalmaya ikna et, demektir.”
“Gereken tepkiyi vermediğin her olayda biraz daha değersizleşir ve öz saygını kaybedersin. Bazı tartışmalar olmalı, bazı sözler söylenmeli ve bazı insanlar kaybedilmeli…”