Betül

Betül
@Berryboom
'Evlilik bir aşıdır ; ya tutar ya tutmaz.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Durumu nasıl doktor? +Hastanız çok hasta. -Neyi var? +Her şeyi var ve hiçbir şeyi yok. Bu adam kesinlikle çok sevdiği birini kaybetmiş. İnsanlar bu yüzden ölebilirler. :(
Ölmek bir şey değil; korkunç olan yaşamamaktır.
Çirkindi, Mutlu olsaydı, belki güzel olurdu...
Ağzınızda geçmişin acı tadını hissetmeden ne bugünün ne geleceğin hayalini kurabiliyorsunuz.