Kitap hakkında bence yorum yapılmaz, yapılırsa o yorumlar hiç bitmez.. İncili daha doğrusu İsa peygamberi alaycı bir dille yorumlamış. Kitap, Nobel edebiyat ödülünü almış aynı zamanda ülkeyi terk etmesine de yol açmış
Bu güzel hikayeleri neden güzel bir sonla bitirmezsin ki? Güzel olmasa da kötü bir sonu olsa bari. Şimdi işin yojsa kendince bütün muhtemel sonları kurgula... Çerez gibi kitap, bir çırpıda okunur.