Besta

Her yerde sadece kendimize emanet olduğumuzdan mutluluğumuzu da kendimiz yapar ya da buluruz.
Reklam
Herkesin kendine döndüğü yalnızlıkta,bir kimsenin kendinde neye sahip olduğu ortaya çıkar.
Boş zamanı: Sıradan insanlar sadece zamanı "geçirmeyi" düşünürler;herhangi bir yeteneği olan kimse ise ondan yararlanmayı düşünür.
Yaşamımızın mutluluğu açısından en birincisi ve en önemlisi ne olduğumuzdur,kişiliğimizdir.
Sağlık tüm öteki dışsal mülkler karşısında öylesine ağır basar ki,herhalde sağlıklı bir dilenci hasta bir kraldan daha mutludur.
Reklam