Besta

Âlemin mantığı anaların ağlaması üzerine kurulmuştur.
Reklam
Erkeklerin gururunu,zayıflığını ve kanlarındaki bireyciliği otuz beşime gelmeden öğrenmiştim artık.
"En iyisi hiçbir şey olmamış gibi yapmak"diyordum sürekli kendime. Ama hiçbir şey olmamış gibi yapmak mümkün müydü?
Sayfa 93
"Ben,beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum.Kimse sizi gözlemiyorsa ,içinizdeki gizli ikinci kişi dışarı çıkıp dilediği şeyleri yapabilir."
Sayfa 52
Göğe çıkıp yıldızların ışıltılısına ulaşmak yerine,şimdi üzerinde uyuduğumuz toprağın içine girmeyi hayal etmemiz doğru muydu?
Sayfa 17