Besta

*-Ben ateistim. °-Yaşamak için zor bir din seçmişsin.
Sayfa 81
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Direnmektir artık bekleyişin bir başka adı"
Ne yaparsa yapsın,ne söylerse söylesin, ne giyerse giysin,ne düşünürse düşünsün,biricik olmayacaktır.Bunu bir kez kabul ederse,kendi olmak için kusursuz bir özgürlüğe kavuşur; kabul etmediğinde ise korkar.
Sayfa 64
O dağlar uçurum oluyorlar; Ölüyor,ölüyorum da bu yaşamak bitmiyor...
Bazen içimden, küçük bir ânı alıp karşılığında bütün hayatımı veresim gelir. Zorba / Nikos Kazancakis