Büşra

Büşra
@Besteeemsu
İnsanların çoğu yaşanmamış bir hayattan ölüyor.
"Son umut, o umudu taşıyan için asla son değildir, sadece umudun beslendiği kişiler için sondur."
Reklam
Acı ve yalnızlık içimize çöktüğünde, söylemek ve dinlemek istediğimiz sözcükler, bu dünyaya ait değildir; öyle ki, her birimiz bu sözcükleri sadece kendi can çekişen içselliğimizin gizinde biliriz.
Psikiyatri budur: İki yalnızlık arasındaki tedavi gören ile tedavi edenin yalnızlığı arasındaki diyalogdur; bu ikisi aynada yansıma oyunu oynar ve oyun, ancak hastalık ortadan kaybolduğunda sonlanır.
"Ağlamak; görmenin, kavramanın, konuşmanın, aynı zamanda da sevmenin bir başka yoludur"
geceleyin, insan daha da yalnızdır: İçsel olarak ve dışsal olarak daha yalnızdır
Reklam