Betül ️

Betül ️
@Betll35
"Az bilmek için çok okumak gerekir." /Peyami Safa
Eczacı
Hürriyet Koleji Fen Lisesi / Ankara Üniversitesi- Eczacılık
Ankara
23 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
“- Niçin eskiye bu kadar bağlıyız? – İster istemez onların bir parçasıyız.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Sahaflar içinde kitap karıştırmak, tanıdığı kitapçılarla konuşmak, sıcak günden ve sert aydınlıktan çarşının birdenbire insanı kavrayan loşluğuna ve serinliğine girmek, bu serinliği çok arızî bir hal gibi teninde duya duya yürümek hoşuna giderdi.”
 “Yolun büyüğü küçüğü yoktur.Bizim yürüyüşümüz ve adımlarımız vardır.”
“İnsanlıktan ümit kesmedim, fakat insana güvenmiyorum. Bir kere bağları çözüldü mü: o kadar değişiyor, o kadar kurulmuş makine oluyor ki… bir de bakıyorsun ki, o sağır ve duygusuz tabiat kuvvetlerine benzemiş.”