Kitap o kadar akıcı ve merak ettirici ki bir oturuşta bitirebileceğiniz türdendi. (Aynı günde bitirdim.) Bu kitabı herkese tavsiye ederim. Konusu evladını kaybeden ve onu bulmaya çalışan bir anneyi anlatıyor. Hepsi bu kadar değil. Okudukça olaylar daha ne kadar garip olabilir ki diyeceksiniz ve olaylar git gide garip bir hale dönüşüyor.