Dünyadan uzak kelebek

Dünyadan uzak kelebek
@Betul2844
Annem yeni bir ilişkim olduğunu fark etmiştir ;)
…—Bugün dikkat ettim de sabahtan beri, sende hiç görmediğim bir heyecan içindesin. Doğru mu söylüyorum? —Ne heyecanı?… Heyecanlı filan değilim!
Sayfa 306 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları XLIX. Basım·Kitabı okudu
Alıntı
Dünyadan uzak kelebek isimli okura yanıt verildi
Dünyadan uzak kelebek
Mehmet B. sakın haa😃ikimizide iliskiler yıprattı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydııınnnnn:)
Hep böyle oluyor zaten… Bu günlerde hep böyle kasvetli bir hava olur. Bu da benim şansıma işte. Ama ben moralimi bozmuyorum. Çünkü yanımda sevdiğim insanlarla yürüyorum bu yolu. Bu hayat, bu yaş almalar, bu doğum günleri, etrafımda sevdiğim insanlar olunca güzelleşiyor ancak… Buraya bundan 30 yıl önceki halimi: 2 yaşındaki halimi bırakıyorum. O zamandan belliymiş sanırım bazen depresif bir insan olacağım. Şöyle 32 dişimi gösterdiğim, rahat rahat gülebildiğim bir gün olacak mı diye düşünürüm bazen. Evet, bugün benim doğum günüm. Ve bana sorarsanız; bugünün de bence diğer günlerden hiçbir farkı yok. Buna ister yetiştirilme tarzı diyelim, ister oturan bir karakter diyelim… Ne dersek diyelim, sonuç yine değişmeyecek. Biraz duygulandığım için böyle şeyler yazıyorum: normalde böyle bir insan olmadığımı bilenler bilir. Ama şöyle bir şey var ki: ömrümüzün her anında güleceğimiz zamanlar olmayacak. Bu bir gerçek. Bazı zamanlar avazımız çıktığı kadar ağlamamız gerekli ki, kalan zamanlarda avazımız çıktığı kadar gülebilelim. ;) Doğum günüm kutlu olsuunnnn 😇😇🥳🥳🥳
1000Kitap
Dünyadan uzak kelebek isimli okura yanıt verildi
Dünyadan uzak kelebek
Mehmet B. sen cok iyi bir eş cok iyi bir baba olacaksın bunu unutma😊😊
Annem yeni bir ilişkim olduğunu fark etmiştir ;)
…—Bugün dikkat ettim de sabahtan beri, sende hiç görmediğim bir heyecan içindesin. Doğru mu söylüyorum? —Ne heyecanı?… Heyecanlı filan değilim!
Sayfa 306 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları XLIX. Basım·Kitabı okudu
Alıntı
Dünyadan uzak kelebek
Broo yeni iliski mi waww😃😃ben gideli neler degişmiş
Günaydııınnnnn:)
Hep böyle oluyor zaten… Bu günlerde hep böyle kasvetli bir hava olur. Bu da benim şansıma işte. Ama ben moralimi bozmuyorum. Çünkü yanımda sevdiğim insanlarla yürüyorum bu yolu. Bu hayat, bu yaş almalar, bu doğum günleri, etrafımda sevdiğim insanlar olunca güzelleşiyor ancak… Buraya bundan 30 yıl önceki halimi: 2 yaşındaki halimi bırakıyorum. O zamandan belliymiş sanırım bazen depresif bir insan olacağım. Şöyle 32 dişimi gösterdiğim, rahat rahat gülebildiğim bir gün olacak mı diye düşünürüm bazen. Evet, bugün benim doğum günüm. Ve bana sorarsanız; bugünün de bence diğer günlerden hiçbir farkı yok. Buna ister yetiştirilme tarzı diyelim, ister oturan bir karakter diyelim… Ne dersek diyelim, sonuç yine değişmeyecek. Biraz duygulandığım için böyle şeyler yazıyorum: normalde böyle bir insan olmadığımı bilenler bilir. Ama şöyle bir şey var ki: ömrümüzün her anında güleceğimiz zamanlar olmayacak. Bu bir gerçek. Bazı zamanlar avazımız çıktığı kadar ağlamamız gerekli ki, kalan zamanlarda avazımız çıktığı kadar gülebilelim. ;) Doğum günüm kutlu olsuunnnn 😇😇🥳🥳🥳
1000Kitap
Dünyadan uzak kelebek
Benim tatlı Brom seni iyi ki tanıdım o kadar saf iyi yüregin var ki sana aglamak degil hep gülmek yakışır.Buraya geri döndüm ve ilk seni takip ettim.Sen benim icin hep başkasın yüz yüze hiç görüşemedik ama yüregimiz bir bunu unutma!Rabbim senin gibi sana hayırlı bir eş nasip etsin mutluluk en cok senin hakkın🥰🥲🥲