Hep böyle oluyor zaten… Bu günlerde hep böyle kasvetli bir hava olur. Bu da benim şansıma işte. Ama ben moralimi bozmuyorum. Çünkü yanımda sevdiğim insanlarla yürüyorum bu yolu. Bu hayat, bu yaş almalar, bu doğum günleri, etrafımda sevdiğim insanlar olunca güzelleşiyor ancak…
Buraya bundan 30 yıl önceki halimi: 2 yaşındaki halimi bırakıyorum. O zamandan belliymiş sanırım bazen depresif bir insan olacağım. Şöyle 32 dişimi gösterdiğim, rahat rahat gülebildiğim bir gün olacak mı diye düşünürüm bazen.
Evet, bugün benim doğum günüm. Ve bana sorarsanız; bugünün de bence diğer günlerden hiçbir farkı yok. Buna ister yetiştirilme tarzı diyelim, ister oturan bir karakter diyelim… Ne dersek diyelim, sonuç yine değişmeyecek.
Biraz duygulandığım için böyle şeyler yazıyorum: normalde böyle bir insan olmadığımı bilenler bilir. Ama şöyle bir şey var ki: ömrümüzün her anında güleceğimiz zamanlar olmayacak. Bu bir gerçek. Bazı zamanlar avazımız çıktığı kadar ağlamamız gerekli ki, kalan zamanlarda avazımız çıktığı kadar gülebilelim. ;)
Doğum günüm kutlu olsuunnnn 😇😇🥳🥳🥳
Hep böyle oluyor zaten… Bu günlerde hep böyle kasvetli bir hava olur. Bu da benim şansıma işte. Ama ben moralimi bozmuyorum. Çünkü yanımda sevdiğim insanlarla yürüyorum bu yolu. Bu hayat, bu yaş almalar, bu doğum günleri, etrafımda sevdiğim insanlar olunca güzelleşiyor ancak…
Buraya bundan 30 yıl önceki halimi: 2 yaşındaki halimi bırakıyorum. O zamandan belliymiş sanırım bazen depresif bir insan olacağım. Şöyle 32 dişimi gösterdiğim, rahat rahat gülebildiğim bir gün olacak mı diye düşünürüm bazen.
Evet, bugün benim doğum günüm. Ve bana sorarsanız; bugünün de bence diğer günlerden hiçbir farkı yok. Buna ister yetiştirilme tarzı diyelim, ister oturan bir karakter diyelim… Ne dersek diyelim, sonuç yine değişmeyecek.
Biraz duygulandığım için böyle şeyler yazıyorum: normalde böyle bir insan olmadığımı bilenler bilir. Ama şöyle bir şey var ki: ömrümüzün her anında güleceğimiz zamanlar olmayacak. Bu bir gerçek. Bazı zamanlar avazımız çıktığı kadar ağlamamız gerekli ki, kalan zamanlarda avazımız çıktığı kadar gülebilelim. ;)
Doğum günüm kutlu olsuunnnn 😇😇🥳🥳🥳