Bazen diyorum ki ne gerek vardı bu kitabı yazmana.Hadi adam yazmış ne gerek vardı okumaya.Zaman kaybından ibaret bir kitap benim nezdimde.Okumayın arkadaşlar
Polonyalı BoksörEduardo Halfon · Konu Kitap Yayınları · 202144 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes haklı olabilir mi , olabiliyormuş.
Ama ama ama zayıf bir dili var kitabın , vaovv çok etkileyiciydi denilemez .Okunabilir ama okunmasa da bir şey kaybedilmez
Okunması gereken bir kitap.Kitaba başlarken sadece bilimsel bilgiler okuyacağımı düşünürken birden kendimi evrimi, bih bang teorisini sorgularken buldum.Bu kadar detay asla kendiliğinden oluşmamıştır ve o dengeyi kurmak asla birkaç minik teoriyle açıklanamaz