Beni takip edenleri nezaketen takip ediyorum. Takip edip sonra çıkaranları bende takipten çıkarıyorum tabi ki. Burada bulunma amacım kitaplar, sizinde öyle ise; özelden mesaj gönderecek bir durumun olacağını pek zannetmiyorum.
Merhaba herkese, öncelikle kitabı okumaya ilk başladığım zaman çok zor aktığını söylemeliyim. Adapte olmakta zorlandığım bir kitap oldu, kritik eşik 100 sayfa sonrası diyebilirim. Kitabı okurken sürekli duygu karmaşası yaşadım, kimi zaman hatta çoğu zaman Nana’ya kızıp, çoğu zaman da üzüldüğümü belirtmem gerekli. Farklı düşünce ve bakış açılarına sevk eden kimi zaman tiksinti uyandıran değişik bir kitaptı. “Okumak güzeldir” diye bitirmek istiyorum :)