Betül Gökce

Betül Gökce
@Betulgokce
İnsanlık gözleri olmadan yaşamayı başaracaktır, ama o zaman da insanlık olmaktan çıkacaktır
Reklam
Ağlama, dedi. Başka ne diyebilirdi, dünya anlamını tümüyle yitirmişse gözyaşlarının bir anlamı kalır mıydı.
Sayfa 250·Kitabı okudu
Şunu anladık ki biz körler aslında, adeta , bizim diyebileceğimiz hiçbir şeye sahip değiliz, üzerimizdekiler hariç
Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak, en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Bu körlerin ruhları şimdi hiç olmadığı kadar serbestti, bedenlerinin dışındaydı, dolayısıyla istediklerini yapmakta çok daha özgürdüler, özellikle de kötülük yapmakta, ki herkesin bildiği gibi, kötülük, daima en kolay yapılan şeydir.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Reklam