Sonra fark ediyoruz ki, olumsuz davranıştan vazgeçmenin tek yolu onu bilinçli olarak yapmamayı seçmek, yani rahat ettiğimiz bölgeden çıkmak ve bunu yeni davranıs, yeni tutumu yeni inancımız oluşana dek yapmak. Ancak rahat ettiğimiz bölgenin sınırlarında öcüler, zebaniler, canavarlar nöbet tutuyor. Yüzleşmek zor geliyor korkularimızla, uykuya geri dönmeye çabalıyoruz, ama olmuyor, uykuya geri dönmek mümkün olmuyor işte. Bazilarımız bütün yaşamlarını geçiriyorlar bu duvarın önünde.