Betül

Betül
@Betull_23
Fırat Üniversitesi
İstanbul
Elazığ
8 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
" Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır. "
Sayfa 255·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Betül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
6 saatte okudu
·
2021 2. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,6bin okunma
- Portuga! + Hı... - Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun? + Niye? - Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.
Sayfa 127·Kitabı okudu
İnsanlar devlet için yaşıyor, devlet için ölüyorlardı, çünkü devlet onların inandıkları kültür kıymetlerini korumakla görevliydi.
Sayfa 71·Kitabı okudu