Merhaba,
Yüzmek, Yaşamak ve Olma Arzusu Nihan Kaya'nın okuduğum ikinci kitabı idi ve sanırım en etkilendiğim en sevdiğim kitabı şimdilik bu oldu. Okurken kendinizden çok şeyler bulacağınızdan (özellikle kadınların) ve o küçük Nihan'a sarılma isteği duyacağınızdan eminim.
Kendi hayatını tüm şeffaflığı ile ortaya koyabilmesi, bunun üzerinden toplum ve toplumsal cinsiyet ayrımı konularında eleştiri yapabilmesi, bunu görmek istemeyenlerin veya umurunda olmayanların bile gözüne sokabilmesi büyük cesaret. Umarım tüm kadınlara da cesaret olur bu eser. Keyifli okumalar.