Öyle bir zamanda denk geldi ki gerçekten tarif etmek zor ama bir gecede biten bir kitap oldu benim için. Hem çok akıcı hem de verimli bir kitap. Yazarın ilk defa bir kitabını okuyorum, normalde bu tarz kitaplar pek tercih etmem hatta bir tanıdığımın uzun zamandır ısrar etmesi üzerine okumaya başladığım bir kitap ama iyi ki okumuşum ben çok memnun kaldım umarım herkeste aynı etkiyi uyandırır
Sürekli aynı şeyi yapmaya devam ettiğinde, belli ki yaşayacağın sonuçlar değişmeyecek. O halde bazı bilinenleri yıkmak ve yerine yenilerini inşa etmek gerek. Üstelik kendinden başka yerinden oynatabileceğin tek bir yaprak bile yok yeryüzünde.