F. Betül KIŞHAN

Aptallıklar ve hatalarda bizim için yaratılmıştı. Vakti geldiğinde payımıza düşeni alacak, kabahatte ve cehalette de sıramızı savacaktık.
Sayfa 220 - hep kitap·Kitabı okudu
Reklam
İnsan bazı acıları unutmak istemez.Çünkü onlar omurgası olmuştur artık. Yerinden kıpırdatmaya bile gelmez. Sonra her şey yıkılıverir.
Sayfa 145 - hep kitap·Kitabı okudu
Herkes en çok kendininkini beğendiğinden bir tek akla nazar değmezmiş derler.
Sayfa 142 - hep kitap·Kitabı okudu
Çok şey söylemek gelince içinden, susmalıydı insan.
Sayfa 137 - hep kitap·Kitabı okudu
Her kurbağa öpülünce prens olmuyor maalesef.
Sayfa 108 - Hep kitap·Kitabı okudu
Reklam