....

....
@Betus1910
Behzat Ç.
Ben Atilla İlhan değilim. Belki de sen bana mecbursundur , bilemeyiz.
Reklam
İçindeki çocukla eğlenmek istersin. Ama bi ses gelir ; yaşına göre davran.
İyı geceden ziyade,herkese iyi insanlar diliyorum.
Ve ekler Nazım Hikmet mektubunun sonuna... Herkese Selam sana Hasret...