....

....
@Betus1910
Behzat Ç.
Ben Atilla İlhan değilim. Belki de sen bana mecbursundur , bilemeyiz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçindeki çocukla eğlenmek istersin. Ama bi ses gelir ; yaşına göre davran.
İyı geceden ziyade,herkese iyi insanlar diliyorum.
Ve ekler Nazım Hikmet mektubunun sonuna... Herkese Selam sana Hasret...
Bazı şeyler unutulur, bazı şeyler gün geçtikçe daha da büyür içinde.