Sen benim sol yanımın eksik kalan tanısın,
Seni öyle sevdim ki sen canların canısın,
Gönül bahçemde biten ruhumun reyhanısın,
Neşv ü nema bulurum zevkle alırım bu demden.
Tanrı bir anlığına yeryüzüne eğilip usulca üfleyerek hafızamızı silseydi ve biz yaşanmış herşeyi unutarak, iki yabancı gibi yeniden karşılaşsaydık ne olurdu?
Bazen yaralı bir kuş olursunuz hiç ummadığınız bir kapıda gündüz kaçtığınız gece sığındığınız dağınık bir yuvaya benzer. Bazen hayat tüm çelişkisiyle vurur yumruğunu göğsünüze. Erdem Bayazıt