Bevell

Bevell
@Bevell
"Onu bana bağışla!" diye Tanrı'ya dua edemediğim halde çoğunlukla o benimmiş hissine kapılıyorum. "Onu bana ver!" diye Tanrı'ya dua edemiyorum. Çünkü o başkasının.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı biliyor ya, bir daha uyanmama arzusu, hatta ümidiyle yatağa giriyorum ve sabahleyin gözümü açıp yine güneşi görünce neşem kaçıyor
Sayfa 85·Kitabı okudu
İnsanların birbirleri için pek az şey ifade etmesi bende genellikle göğsümü parçalamak, beynimi dağıtmak isteği uyandırıyor.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Ah şu boşluk! Göğsümün içinde, şurada hissettiğim bu korkunç boşluk! Eğer onu bir kez olsun, bir kez olsun şu kalbe bastırabilsen, bu boşluktan eser kalmaz diye düşünüyorum çoğunlukla.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Ah, birazcık kaygısız olmak, beni şu güneşin ışıdığı dünyada insanların en mutlusu yapardı.
Sayfa 59·Kitabı okudu