Çoğunlukla bir kitaptan kurtulmak ona sahip olmaktan daha zordur. Kitaplar, sanki asla geri dönemeyeceğimiz bir anın tanıkları gibi, bir ihtiyaç ve unutkanlık anlaşmasıyla tutunurlar insana.
Gerilim dozu hiç düşmeyen, okuyucunun aklıyla oynayan kaliteli bir romandı. Okurken kendinizi sürekli 10 numaralı kamaradaki kadın gerçekten öldü mü, yoksa hiç varolmadı mı diye sorgularken buluyorsunuz. Sonunu da başarılı buldum, olaylar birbirine güzel bağlanmıştı. Polisiye/gerilim türü sevenlere öneririm.