Hayatta olmanın bazen incinmek, düşmek, strese girmek ve hata yapmak anlamına geldiğini kabul ederek ölü insanların gerçekçi olmayan amaçlarını bırakın.
Kendinizi tümüyle (soyulmuş burnunuzla, hırpalanmış kulaklarınızla, “iyi” ve “kötü” duygularınızla, bütün bir paket olarak)şefkatle, cesaretle ve merakla kabul edin.
Duygulara sadece bir etiket koymak bile dönüştürücü olabilir: Çok acı ve sıkıntı veren, bulanık ve uçsuz bucaksızduyguları sınırları ve adı olan sonlu bir deneyime indirgeyebilir.