Bugün çok sevdiğim öğretmenlerimden biri olan edebiyat öğretmenim derste "Bilgi özgürlüktür" dedi. Ve cidden öyle aslında ne kadar bilgili ne kadar tecrübeli olursan bu hayatı o kadar güzel yaşarsın. Bir insan birşeyi merak edip onu araştırırsa bir çok bölümde ya da kendi hayatında bir yol çizer. Ve öğrendiği bilgiyi ne kadar yayarsa insanlara faydalı olursa bir o kadar da mutlu olur aslında.. :)