O lanet pençelerinizi çocukların üzerinden çekinn.. Ne diyeceğimi Bilmiyorum sapkınlıklara arsızlığa gelemiyorum artık nerden tutup bu bozuk düzeni nasıl düzelteceğiz Bilmiyorum ama bu böyle gitmez bir şeyler yapmalı ķökten çözüm bulunmalı daha doğrusu uygulanmalı çözüm belli çunki Peki neden hala harekete geçilmiyor neden?.. ülkede çocuk, kadın kalmadığında mı ? ya da bu arsızlığın bedelini net bir şekilde hissedince mi devlet harekete geçecek ne zaman ne zaman ..?... yazamıyorum