Sevo

Sevo
@Beyybun
,”sırf kalp kırmamak ,kendime yakışanı yapmak için cevap vermedim herkes,kendini haklı zannetti.”
Özel eğitim öğretmen Adayı
Van/Gümüşhane
2000
20 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı
Bir kitapta şöyle diyordu; "Kuşlar yemek yerken, ürkmesinler diye yolunu değiştiren insanı dünya elbette incitir…
Reklam
❝Derler ki insan her gece rüyasında düşündüğünü görür. Hâlbuki ben her gece onu düşünerek kendimi kaybettim.❞
"gönül sırdır" dermiş eskiler. olur olmaz herkesle her şeyin paylaşılamayacağına dair bir şifre sanki. çünkü insanoğlu ayıp arar, kusur arar. senin üzüntün onun neşesi olur. gönül ancak güzel görene, güzel konuşana, güzel saklayana açılır. onlara da ehl-i muhabbet denir

Sevo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2024 13. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,4bin okunma
Reklam