Korku? Bu korku ne için böyle? İçimi kaplayan karanlık içinde, yalnız ben..karanlıktan çekindiğim için mi korkuyorum? Yoksa karanlığa dönüştüğüm için mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazıp yazıp silmenin acısı var üzerimde. Ya da tarif edilemeyen duyguların hıncı, kefaletini ödeyemediğim sınırlarım var. İyi değilim şu sıralar hiç olmadığım kadar iyi değilim. Mutsuzluğun getirdiği yorgunluk..yorgunluğun içinde sıkışmış hayallerim...