Beyza

Beyza
@Beyz_8
Üniversite okuyor.
8 Ağustos 2005
48 okur puanı
Aralık 2024 tarihinde katıldı
"Ne zaman şiir yazmak istediysem, Seni yazdım, senden öteye gidemedim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Güvendiğim şu dağlarda orman yangınları, Seni unutmak denen şey, Göğsümün bıçakları batar bazen fena.."
Müzik
Peki ya bize dokunan zararlar ne olacak?
"Kimseye zararım dokunmadan kendi hâlimde yaşamaya çalışıyorum."
"Başıma neler geliyor ve seni arayamıyorum. Bu da başıma gelenlerin en kötüsü."
Onlar, her şeyi sessizce aşan bir insan olmanın ne demek olduğunu bilmiyorlar. Seni gören biri, sanki hiç tökezlememişsin sanır. Kimse ne kadar yorgun olduğunu bilemez ve kimse senin tükenmişliğini hissedemez.